Årets Forumsmedlem 2012

• "Aandresen" skrev:

PS. Mener du at jeg klipper og limer, så får du vise et eksempel. Klarer det sikkert mellom ølene. Jeg oppgir kilder når jeg klipper og limer noe.... i motsetning til enkelte andre. Jeg regner det som ren skjør høflighet... og det motsatte som tyveri.

8O :lol: Oj, oj oj, du tok det til DEG, kansje jeg hadde et snev av sannhet hær :?
    (Ps:Skål) :wink:

• width=
  • "Somchai" skrev:

8O :lol: Oj, oj oj, du tok det til DEG, kansje jeg hadde et snev av sannhet hær :?
    (Ps:Skål) :wink:

Hvis jeg kaller noen for en drittsekk, så antar jeg at en som ikke er drittsekk blir fornærmet? Det samme om jeg kaller noen for tyv, - og de ikke er det. Derfor pleier jeg å sørge for å ha belegg for det jeg sier, skulle jeg kalle noen for drittsekk eller tyv.

Å klippe og lime fra det andre har laget/skrevet, ...er tyveri, med mindre kilde oppgis.

Så les utfordringen i innlegget du svarte på.

«Bare fordi du er krenket, betyr ikke det at du har rett. (Ricky Gervais)

En sannhet er ofte ikke slik vi ønsker å tro den er.

• "Aandresen" skrev:

Hvis jeg kaller noen for en drittsekk, så antar jeg at en som ikke er drittsekk blir fornærmet? Det samme om jeg kaller noen for tyv, - og de ikke er det. Derfor pleier jeg å sørge for å ha belegg for det jeg sier, skulle jeg kalle noen for drittsekk eller tyv.

Å klippe og lime fra det andre har laget/skrevet, ...er tyveri, med mindre kilde oppgis.

Så les utfordringen i innlegget du svarte på.

Ja takk, men jeg stilte vel bare et spørsmål ut i luften. Ikke personlig til noen.

• width=
  • "Somchai" skrev:

Ja takk, men jeg stilte vel bare et spørsmål ut i luften. Ikke personlig til noen.

Din forståelse ut av luften får du står for. Du hektet det tydeligvis på en tråd av innlegg.... og da blir det satt i sammenheng. Eller?

«Bare fordi du er krenket, betyr ikke det at du har rett. (Ricky Gervais)

En sannhet er ofte ikke slik vi ønsker å tro den er.

• width=
  • Syns det er tåpelig å drive å kverrulere over denne avstemningen,den fikk en vinner ,en verdig vinner syns jeg. Da jeg stemte på Aa selv,,alternativene var ikke helt galne,bortsett fra et par da,uten å nevne navn.

Helt utrolig at denne tråden surrer og går enda,skulle tro det var PLO sin leder som hadde fått fredsprisen 8O

• Å spå framtida e vel ikke akkurat din sterkeste side Hexman!

http://itavisen.no/2017/05/09/…dt-800-milliarder-dollar/

Live e til for å leves....

Innlegget ble redigert 1 gang, siste av Srt10 ().

• width=
  • Dette var en morsom tråd, folk gikk bananas fordi de ikke hadde blitt nominert, mens andre mistet hodet pga de hadde blitt nominert :) Synd at den ble så kraftig moderert, hvis ikke kunne den blitt gitt ut i bokform.

• width=
  • width=
  • width=
  • width=
  • width=