Årets Forumsmedlem 2012

• Stem på årets forumsmedlem 0

1. Volvo (0) 0%
    2. Phuketlover (0) 0%
    3. Seeker (0) 0%
    4. Tripple (0) 0%
    5. Oxygen (0) 0%
    6. Rattata (0) 0%
    7. Janove (0) 0%
    8. Iversen (0) 0%
    9. Aandresen (0) 0%
    10. Femte-kolonist (0) 0%
    11. KingArthur (0) 0%
    12. Snakeboy (0) 0%
    13. Patrik (0) 0%
    14. Bgood (0) 0%
    15. Anton (0) 0%

Det er vel på tide og starte avstemning for og kåre årets forumsmedlem. Har forsøkt etter beste evne og liste opp kandidater. Er det flere navn som bør være på listen er det bare og gi beskjed :)

• Scoopy må jo være med, jeg selv er utelukket slik det er nå.
    Er det i det heletatt noe vits i og ha med flere siden avstemmingen hittil blir stående.!!?
    Ser av tidligere avstemminger så har det vært rundt 150 stemmer(fant ikke den for 2011), og her har vi allrede 65!!?
    Er bare min mening da men.....
    tror nok flere her er enige i dette ja.

Uvist, dukker plutselig opp
    sms +639999008821,+4790133830,+66868157481

• width=
  • "elcon100" skrev:

Jeg ønsker å trekke min stemme til Aandresen, er dette mulig?

Bordet fanger.... :wink:

With fools, there is no companionship. Rather than to live with men who are selfish, vain, quarrelsome, and obstinate, let a man walk alone.

Buddha

• width=
  • width=
  • "elcon100" skrev:

Uff da, får trøste meg med at det er hemmelig valg da..

Ja bortsett fra at du har røpet din stemme allerede - så er det vel det.... :lol: :lol:

With fools, there is no companionship. Rather than to live with men who are selfish, vain, quarrelsome, and obstinate, let a man walk alone.

Buddha

• width=
  • Måtte den beste vinne. Jeg gir en gratis hiv test til vinneren.

• width=
  • Jeg gir min stemme til Aandresen ,ikke fordi jeg er enig i ham ialt,men fordi han er saklig og har mye kunnskap om Thailand og mye annet.

Jeg stemmer utifra det som skrives,ikke hvem som er mest gøyale å dra på
    Byen med i Pattaya.

Selv er jeg meget smigret over at trådstarter tok meg med på listen,har nok ikke noe der å gjøre jeg,såpass innsikt har jeg selv:-)

• width=
  • Aa har skapt en ny æra på kaarethai og jeg tror nok eierne kan takke han for veldig mye av trafikken på siden.
    Selv om han er en kraftkveruelant og til og med har et eget arkiv på hvert kaarethaimedlem (so har jeg blitt fortalt) er det ikke tvil om at mannen greier å røre opp forumet, men forumet i dag ligner på et herved dødt hegnarforum som samme mannen forlystet seg på.
    Vil man ha det slik... det er opp til eierne å bestemme.

uansett vil jeg stemme på AA. Rett og slett fordi mannen bak nicket er en rå diskusjonskriger.
    (at han har greie på så mye?... tja.. med wikipedia og litt googling blir vi alle professorer)

• "Laokao" skrev:

Aa har skapt en ny æra på kaarethai og jeg tror nok eierne kan takke han for veldig mye av trafikken på siden.

Å blåse opp et ego som allerede er på størrelse med Oslo Plaza er jeg sannelig ikke sikker på om er noe særlig stort sjakktrekk. Selv om det bare er et luftslott.

• Det som er sikkert,det swinger veldig fra år til år

Ser at phuket,Aa,volvo er i skuddet i år,og det er hyggelig,noen tidligere er falt helt ut av listen i år,så ting forandrer seg :)

Satser selv på å komme bedre tilbake neste år,forhåpentligvis...da jeg ikke har nådd frem til publikum på rette måten i denne valgperioden,det betyr bare at jeg må jobbe enda mer som politikere svarer :lol:
    Har rett å slett ikke vært flink nok til å lytte til hva velgerene vil ha,dette tar jeg til etteretning,og lover å bli mer tydelig på det som er viktig fremover.

• width=
  • width=
  • Tror anton vil ta seg opp til 25 % innen årets utløp,en knakane kjekk fyr som bare vil alle alt godt,han sier bare det alle (100%) tenker,så det tar seg nok opp :)

• width=
  • width=