Velkommen Til Kåre`s Barty Bar

Forum Info   
       Bli med å støtt barn , skoler og Barnehjem i Thailand .         

Trykk Her--->Donasjon<---Trykk Her

TAKK FOR DIN HJELP

Carlsberg i baren.

Det er 137 svar i denne tråden. Det siste innlegget () av Camelon.

• Skal vi selge Carlsberg øl i baren? 1

1. Ja takk (1) 100%
    2. Nei takk (0) 0%
    3. Frankly, my dear, I dont give a damn; (0) 0%

:D Etter lang tid med "tørke" ser det ut til at Carlsberg øl kommer tilbake til Thailand, jeg har kontaktet leverandøren vår og krevd at de også leverer Carlsberg til baren, men dette måtte vist diskuteres på høyeste hold forsto jeg,det er snakk om Carlsberg øl på flasker til å begynne med.

Carlsberg produseres og tappes nå i Vietnam og blir da regnet i Thailand som import øl med en noe høyere pris enn det innenlandske.

Med vår omsetning i baren kan vi nok sette press på vår leverandør, men jeg undrer på hvor viktig er det for gjestene våre å ha Carlsberg for salg i baren???

Meninger??

• width=
  • For min del ville eg ha valgt Carlsberg framfor Heineken, men det er jo smak og behag. Prisen er vel for dei fleste uvesentlig i denne samanheng!

Men viktig for meg er det ikkje!

Det viktige er att eg får ei eller anna øl i neven når eg treng den, og det har jo gått greit så langt :-)

• Jeg må si at når jeg er i Thailand så er San Miguel Light mitt favoritt øl, men ellers sånn rundt om så er det Carlsberg og Lysholm, ja og Mojito, Jegermeister er heller ikke å forakte, ja og sånn Cognac. Så om Carlsberg er å finne i baren eller ikke er ikke så viktig for meg, forandring fryder. Men heller Carlsberg enn Heineken for å si det slik.

Etter mange års avhold fra all alkohol grunnet migrene triggende og forsterkende så var San Miguel første ølet jeg klarte å drikke uten å få et smertehelvete på mange år.

Så jeg frastår da å stemme da det ikke er viktig for meg om dere har eller ikke.

KS

• width=

• Hva mener du med lang tørke. 8O 8O 8O :lol: :lol: :wink:

Har faen aldri sett så mye vann før. :roll: :roll:

• width=
  • "ScaniaR500" skrev:

På avstemningen var det bare nei eller ja, skulle vert en: "Frankly, my dear, I don't give a damn"

Det må vel være enkelt nok. Enten ønsker man det eller så ønsker man det ikke. Trenger ikke og bli som et politisk spørsmål, med masse valgmuligheter vel. :wink:

• width=
  • "Fortuna" skrev:

Det må vel være enkelt nok. Enten ønsker man det eller så ønsker man det ikke. Trenger ikke og bli som et politisk spørsmål, med masse valgmuligheter vel. :wink:

:D La den til jeg. :wink:

• For min del ser jeg ikke sjarmen med å drikke "dansk" øl i Thailand, synes singha og chang er velsmakende og av prinsipp drikker jeg stort sett lokalt øl (joda, prøver av og til noe annet). Men det er vel med øl som det er med kjøttsuppe og fiskekaker, enkelte må ha det samme på ferie som hjemme....

Men har ingenting i mot at det selges flere ølsorter i baren, for min del hadde jeg heller ønsket litt flere "eksotiske" ølsorter. Og gjerne mørkt øl, hveteøl osv. enn "standardøl" som Carlsberg.

• width=
  • jeg har hatt " gleden " av å få kjøpt carlsberg på både fat og flaske på denne turen ...og kan ikke si at jeg ble imponert holder meg fortsatt til singha , eller Tiger draught som er veldig god ..

Carlsbergen på flaske virka tam å dau ..

• Jeg drikker kun for å bli full, og merker ikke forskjell på ølmerkene..
    Men tror Budweiser er godt.

Få inn Carlsberg og, blir sikkert ikke mindre totalsalg av det

"You see, in life, lots of people know what to do,
    but few people actually do what they know.
    Knowing is not enough! You must take action."

I have sexdaily, I mean dyslexia, Danm!

• width=
  • width=
width=